Garanciális feltételek : 14 napon belül termék visszafizetési garancia
14 napon belül jelezheti felénk elállási szándékát e-mail címünkre vagy Messenger üzenetben írva. A ruha értékét kupon formájában tudjuk biztosítani neked. Ha csak a méret nem passzol, saját költségen vissza kell küldeni a terméket és mi saját költségünkön küldjük a megfelelő méretet, de minden esetben egyeztetni szükséges velünk e-mail vagy Messenger üzenet formájában.
A visszaküldendő árun nem lehet:
- szakadás
- folt
- piszok
- púder- vagy rúzsnyom
- más szennyeződés vagy rongálódás
- kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya sem
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról. Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket – Felhasználó írásbeli kérésre és költségére – a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.
A színes termékekre vonatkozó mosási útmutató betartásával egyidejűleg tájékoztatunk mindenkit, hogy a termék első mosásával egy időben a termék nem érintkezhet semmilyen más “színes” termékkel. A fent leírtak oka az, hogy minden színes / élénk termék az első mosás alkalmával engedhet színéből, melyet kizárólag az első mosás alkalmával tapasztalhatunk.
A további mosást követően a termék a megegyező színű termékekkel bátran mosható, kezelhető. Kérjük a mosási útmutatóban feltüntetett információk követését, ellenkező esetben a termékre csere/elállás nem gyakorolható.
Elállási jog
Az utánvételes rendelések át nem vétele – elutasítása nem minősül elállásnak.
Az utánvételes rendelések visszautasításakor a Vevő vállalja a Szolgáltató. csomagolási és szállítási díjának rendezését.
Panaszkezelés
Az írásbeli panaszt a beérkezéstől számított 30 napon belül a vállalkozás köteles megválaszolni, az elutasítást megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet a vállalkozás köteles öt évig megőrizni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni, hogy panaszával mely hatósághoz, békéltető testülethez fordulhat. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
A Társaságot a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.